SKUMSVAMPAR

Skoldagen var rätt okej. "Lugn" och mycket skratt. Precis som det brukar/skall vara.
Började med ett collage om svininfluensa. Duktiga flickor som gjorde klart den på en dag.

Fick även sällskap av Johan hem på tåget. Eftersom My halvsov och Johan spelade spel på min telefon så var det inte direkt så socialt.

Åkte upp till stallet ganska tidigt för att få hästarna skodda. Fyrbrodd och sulor, sköönt som satan.
Fick ääven godis av hovslagaren (Klas) för att jag var så duktig att stå och hålla i hästarna i 14-...
Så nu sitter jag här och mumsar i mig dom.


Nu blir det film mys sen sova.





Kommentarer
Postat av: Paula herre

SV; jag har st 155cm på de, lite stort .. MEN VAD ÄR DE FÖR BILD.............

2011-01-27 @ 10:10:41
URL: http://enligtpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0