Snakiie

Fick man idag på markarbete. Faaaaktiskt så gick det bra. Känns skönt att jag kan säga att det gick BRA eftersom jag sällan säger till mig själv att det går bra dom gångerna det gör det eftersom mitt självförtroende ligger på 0,000.
Kan ju tillägga att jag har aldrig någonsin skrattat så mycket som jag har gjort idag. Tyckte inte heller att jag var trött (som jag alltid brukar vara).

Så jäkla skönt med fredag. Har varit på massage och nu ska jag bara ligga i sängen resten av kvällen.
Imorgon blir det lite träning med Eddie. Hoppas på att både han och jag är på bra humör så det går bra.
Men han är alltid på bra humör (oftast) så det ska nog gå bra. Det är bara jag som får styra upp det lite.

Nu blir det myspys i min ensamhet!


Kommentarer
Postat av: ida

gumman du VET att jag saknar dig så mycket att jag nästan spricker, men har inga bilder på dig för vi umgås ju aldrig .....................

2011-01-29 @ 20:52:37
URL: http://idakristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0