sjukt, sjukt trött på sjukhuset

har varit hemma från sjukhuset en stund nu. Ni som inte vet så var jag med om en ridolycka i söndags, om jag minns rätt. Slutade med att jag slog huvudet i ett träd och tuppade av. När vi kom in till sjukhuset så trodde de bara att jag hade hjärnskakning, men sedan så sa de i uppsala att ledbandet i nacken var av och att nack-kotan var bruten. Låg kvar där i två nätter och fick sova med en stenhård krage. Tillslut så blev det bra, det blev bara en rejäl hjärnskakning och de sa att det var tur att jag hade hjälm på mig. En annan sak i nacken sa de också att det hade jag blivit född med som 1 % av sveriges befolkning föds med. MITT I PRICK.......  Mår hyfsat bra nu och ska bara vila och vänta tills Marcus kommer ikväll och sover med mig efter som jag inte har sovit ensam på 4 dagar nu så skulle kännas lite ensamt... på med kragen !
den jag saknar mest ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Men shit, är du okej?



btw, haha, ne ljuset som gör att jag inte ser vit ut isf :)

2011-07-04 @ 16:46:07
URL: http://eliinwallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0