BLIVIT JAGAD AV SNUTEN

Longerade Eddie innan jag red. Gick super, lyssnade galant. Riktigt mysig var han också, berodde förmodligen på vädret. Red ut en sväng och busade lite efter det. Longerade även Kalle typ 2 varv innan uppsittning. Anledningen till att jag inte longerar Kalle är att han blir grinig och sparkar mot en. Han gjorde det dock bara EN gång.. haha. Bara en tidsfråga innan man blir klippt i ansiktet. Gick kanon med honom också, börja glänsa med galoppen nu. Behöver en större bana bara. Ska fixa anläggningskortet så fort som möjligt så rusar jag dit och tränar.

Är fortfarande sjuk så ska städa upp rummet och.. göra ingenting.

Ungefär såhär ser min dag ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0