Surt att behöva åka till skolan imorgon......

SICKEN TUR ATT MAN INTE BEHÖVER DET. Har skrivit klart uppgiften så är helt klar. Mitt liv... äger just nu.

Så... eftersom jag vaknar så tidigt ändå på mornarna.. så hämtar mormor mig imorgon vid nio, hjälper henne, går till bessemer och åker sedan upp till stallet till gobitarna.

Väldigt seg dag idag. Skönt att den är över. Har nyss suttit och kollat på ponny akuten, käkat kladdkaka och ett äpple som jag verkligen inte skulle ha gjort. Har en tendens att alltid göra saker som jag vet att jag egentligen inte borde.

Börjar känna mig lite sjuk också.. inte bra.

Men jag är ledig imorgon... så de skiter man väl iii!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0