Vinterland

Idag var det så där äckligt kallt igen.Höll på att frysa ihjäl när jag var i stallet.

Blev hemma idag också. Mådde inte alls bra imorse men det blev bättre och bättre sen. Blev hämtad av Lotta så åkte vi upp till Osy som jag ska ta hand om imorgon. Gullplutten. Åkte sedan vidare till de andra bråkstakarna.
Eddie fick vila, blev så sent upp så det blev Kalle som fick jobba ordentligt! Svettig var han när han kom tillbaka, helt rätt det. Snart sitter galoppen! Han tog galoppfattningen som en dans. Snart blir det jobb med att bära upp honom. Kan bli.. tungt. ;ppPpP. 

Imorgon blir det skola i alla fall. Kan väl itne säga att jag längtar direkt. Men får man vara med brudarna så löser sig allt!HAHAH har snott den här bilden från jossan på hennes kille. Hahha jag dör, stiligt KESKY !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0