Snoopy

Hallå i höstmörkret. Kan man lugnt säga nu eftersom det har regnat hela dagen.
Har spenderat den mesta tiden med Marcus i helgen. I lördags var det mindre roligt. Han hade fotbollsavslutning så jag satt i stort sett ensam hela dagen. Dock så åkte jag till Madde och David mot kvällningen. Hade en riktigt mysig kväll. Toblerone-tårta och chirre med dipp! Avslutade kvällen med lite humor tittande på youtube.
I fredags kände jag mig väldigt duktig. Alla tjatar om vuxenpoäng osv . Herregud, man kan väl vara duktig utan att vara vuxen ?
Var på praktiken och jobbade riktigt hårt, gick från praktiken hem till Marcus i regnet. Åkte nästan direkt upp till stallet, då klockan var mot 5-tiden, broddade alla tre hästarna. Snäll som jag var så broddade jag mammas häst också!
Idag, söndag alltså, så har jag och Marcus myst till det riktigt mycket. Vaknade och slöa oss i soffan ett tag. Hjälpte sedan mamma med städningen och åkte iväg med saker som skulle kastas. Hon höll på hela dagen med att rensa ur mitt andra rum , julsaker, påsk, ridkläder, vanliga kläder och allt möjligt.
Sedan så åkte jag och M ut till kungsgården. Fixade dipp till chipsen, kollade på film. Gick sedan en promenad, delade kebab, kika lite tv och brottades. Åkte vid 8-tiden för att fodra åt hästarna. Och nu ligger jag här och borde sova. Men självklart så kan man inte det..
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0