Studiedagar

Har haft studiedag i två dagar nu.
Måndag- skola
tisdag-studie
onsdag-studie
torsdag-lervik
fredag-globen
Igår så var jag och Marcus värd alla pengar och kexchoklad med hallonsmak i världen.
Vi började med att städa och rensade ur min garderob eftersom jag har bytt med mamma.
Sedan så städade jag mitt rum.
Åkte och kastade kläder och pantade burkar. Dock så åkte vi först till ica bj och panta hälften, sedan till PRIX för att panta resten. Pinsamt läge när alla kollar på en som om vi försörjer oss på burkar och flaskor.
Sedan så köpte vi fikabröd, godis och julmust.
Åkte hem och JAG lagade mat åt familjen. Medan Marcus satt i soffan och kollade på Family Guy.
Åkte upp till stallet när det var riktigt kallt, red ett pass på galna Kalle.
Jag älskar dig tjockis som har massa chips och dipp i munnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0