t.r.ö.t.t.

fan fan fan . skitliv. bara helt enkelt trött på det. sällan det går bra, sällan det känns bra. nu är allt bara fan fan fan.
Ville verkligen inte lämna min underbara sköna säng imorse. Var fruktansvärt trött, men kom iväg ganska sanbbt.
Dagen har rullat på väldigt segt. Har haft världens huvudvärk hela dagen..
Hjälpte i alla fall mamma med att slänga lite skit på stationen, handlade och sa även hej till min lilla sjukling som har fått någon infektion i ögat när han var på jobbet. Så nu såg det ut som att han hade varit i slagsmål.
Jag tänkte lägga mig riktigt tidigt ikväll för att kunna sova uuuut. Svårt blir det eftersom jag knappt kan sova i ostädade rum . Får kasta undan lite kläder först, kika på film och hoppas på att sova snarast!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0