Rubrik..

Länge sedan man kikade in här..
Kom nyss hem från att ha höat åt hästarna. Inte direkt sahara-värme ute...
Har fullt upp med skolan, Marcus och hästarna så blir lite tid åt datorn. Har nog inget nytt att komma med. Red ungähsten idag , inte "red" och någon ledde mig utan vi red alldeles själva på banan. Så nu blir det att rida henne två dagar i veckan också.
Red Kalle efteråt, som en dynamit , as usual. Inte lika mjuk och fin som han brukar vara, dum som jag var så glömde jag inspänningarna så han försökte ju dra konstant.
Idag åkte mamma utomalands med jobbet igen, dock till Holland där hon skulle bo hos min mormors syster, alla våra släktingar bor där nere typ..
Marcus har varit på match i hudiksvall så han är på Göransson och firar segern och för dv 3. så han kommer ju inte hem klockan 6 på kvällen direkt... och pappa kollar på fotboll. wihoo....
Buhuuuu mamma får komma hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0