livet är hårt.. till och från..

Känns som att det är på väg att bli depp inlägg men det ska jag försöka låta bli med.

Nyss kändes livet verkligen hårt, trött , äter inte och sover kasst... hatar sådana stunder i livet.


Hade favoriten Decisivo idag igen, super duper bra gick det, skit nöjd! Kunde få honom i en riktig samlad galopp, lyssnade som en klocka på sidförande skänklarna.

Åkte till valbo med mamma direkt sedan när jag hade hoppat av bussen vid sandvik, så då var det bara att åka tillbaka igen. Fick hem lite grejer, några tröjor och inpackning... och sjal kom jag just på.

Slocknade direkt när jag kom hem i sängen samtidigt när jag kollade på Grey´s. 

( Hör mamma ropa) " hanna pastan är klar"
( jag tror att det är fredag morgon, så jag ropar tillbaka) "va" ? varför ska jag äta pasta till frukost för? "
( mamma svara något liknande ) " .......va säger ungen?"

så kan det gå när man är trött..

Nu blir det mer grey´s SEN sova, praktik imorgon.  Föööörmodligen så blir det hoppning med Kalle ponken för Cissi nästa tisdag.

Kommentarer
Postat av: /m

sv; hahahahahaha skitful.

2011-09-17 @ 14:23:37
URL: http://mytyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0