No Love

Vaknade vid 8-tiden imorse av att jag kände mig hängig.. snorig och huvudet som en tickande bomb..
Den där känslan man har när man är på väg att bli sjuk så man har ont överallt..

Innan Lina kom och hämtade upp mig så boxades jag och Marcus lite här hemma, fick ett och annat blåmärke.. Han alltså ;).  Red Kalle till klubben och hoppade lite, super duktig var han! Är inte så taggad till cl-tävlingen ÄN men det kommer väl när man sätter sig i bilen... Och ni kanske inte noterade men jag åkte bil med LINA till högbo, SJÄLV. Dock med musik på högsta volym , men det är så det ska va !!

Sitter hemma just nu och väntar på att pappa ska komma hem så han kan skjutsa mig till Kng, blir myskväll ikväll med Marcus polare. Känner mig som en hösäck just nu... raawr... hatar förkyldning..

Jag älskar dig världens bästa. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0