PLugg, feber och prosit

Nu var det väldigt länge sedan jag va här inne.
Har alltså praktik i kng denna vecka, har gått bra. Hade gått bättre om jag var frisk, allt blir så mycket jobbigare när man är sjuk. Så bestämde mig imorse när Marcus väckte mig att stanna hemma och vila upp mig.
Vi har bara tagit det lungt idag.. käkat pizza och kollat tv. Har dessutom pluggar lite.
Väntar på att han ska komma hem från träningen så ska vi hoppa in i duschen sedan sola. Eller tvärtom kanske??
Sviinkallt är det här!
Kom en riktig skur här i Kungsgården, sedan började det.... (trummor)   åska...
Saknade vän, vad jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: lina

Jag älskar dig <3

2011-09-09 @ 22:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0