trött, sova ? näee...kissnödig? ja, kissa? näee.. okej jag måste........

För ca. en timma sedan så var jag skit trött, nu så är jag... trött men vägrar lägga mig?? what´s the fucking problem....?


Dressyr special idag på Högbo, gick kanon faktiskt. Fick en liten gammal dam , Siona. Hon var vädigt mjuk och fin. Fick in den rätta känslan mot slutet! Härligt härligt!

Min älskade pojkvän kom och hämtade mig på klubben, köpte donken och käkade innan vi åkte upp till stallet. Kalle var väldigt springig idag, själv tyckte jag att det gick skit, men enligt Nanna så gick det bra. Gjorde dock svåra övningar, (för kalle) som jag håller på och utbildar för fullt.. red på en volt , ställd innåt, och skulle flytta för skänkeln några steg, först ut , sedan IN med innåt ställning fortfarande. Vi hade våra fajter men de två sista varven var riktigt fina.

Imorgon blir det ridning på GRS, hoppas att det går lika bra som förra gången.



Kommentarer
Postat av: lisa

sv; Ja, jag har verkligen fått tillbaka suget att rida. Men vet inte om jag har nog med tid eller pengarna.. Suger :(

2011-09-15 @ 10:11:27
URL: http://lisayttermyrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0