Nu var det länge sedan

.. man tittade in här.
Eftersom min skräm på datorn har pajjat så kom jag och Marcus på en smart idé att sätta in en kabel från datorn till tv:en så jag kan se därifrån. Så nu kan jag leva igen.. Dock måste jag fixa skärmen ändå.
Har som vanligt inget att komma med. Jullov nu. Nyss har det varit julafton, nyår och min födelsedag. Fick mycket grejer osv..
Går lite segt med ridningen, velar fram och tillbaka om jag har ork och lust till detta. När ni läser detta kommer ni väl tro att jag är "fjantig, galen etc". Men Kalle har tappat en dojja så han får vila tills han får nya. SÅ nu är det Eddie som får all uppmärksamhet Och så fort Kalle inte får röra på sig eller om jag tar in honom, DÅ han vet att vi ska ut på en tur, så blir han jätte deppig. Igår stod han allra längst bort i hagen,vilket han aldrig gör. Han är flockledaren och brukar alltid stå nära de andra. Sen senare på kvällen så låg han i höet, vilket han aldrig HELLER gör. Han såg inte alls pigg ut på ögonen. Men inte alls sjuk, man sr skillnaden på när djuret är sjuk eller bara "off". Så jag väntar på att hovis ska svara i telefonen så han får komma snabbt och sko hela honom med sulor och allt.
Om dagarna så gör jag knappt någonting ,särskilt när Marcus jobbar. Kollar på film och är i stallet. Dock längtar jag verkligen inte till skolan men jag skulle uppskatta att ha något att göra på dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0