EN SÅDAN HEMLÄNGTAN

Det är dag två här nu idag, egentligen tre eftersom vi kom hit i söndags.
Har idag gjort iordning lite hästar, hjälpt till med 3 års hingsten. Byggt lite hoppbana. Skönast är att man slipper mocka! Det som är jobbigast av alla stallsysslor.
Men som det står längst upp så har jag verkligen hemlängtan. Det är ett toppenställe vi är på, alla är jätte trevliga osv, men just att man inte sover i sin säng, eller får vara med familjen och hästarna så kkänner jag mig som 12 igen. Ibland vill jag verkligen hem :( Hoppas dagarna går fort här.
Sitter nu och kollar på Family Guy , Jossan sover. Känns ju inte bättre att man sitter helt ensam.. nästan
MUMMMAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0